niedziela, 13 kwietnia 2014

Wielkanoc

Nadrabiam opóźnienie w wielkanocnych wpisach.

Kartki, które ostatnio zrobiłam pewnie już dotarły do adresatów. Zostało mi ich uporządkowanie w zdjęciach i zamieszczenie kilku fotek poniżej.

Tym razem z religijnym motywem - dojrzałe osoby często wybierają właśnie takie. 





Wnętrze kartki też troszkę ozdobione.


I jeszcze jedna kartka w podobnym klimacie.
  
Ta kartka została zrobiona wieczorem przy sztucznym świetle i dopiero na zdjęciu zauważyłam różne odcienie zieleni. Papier Galerii Papieru, a właściwie dwa arkusze, które pocięłam, kupiłam w dużym odstępie czasu w różnych sklepach. Już drugi raz zdarzyła się taka sytuacja - co przesyłka, to inny odcień konkretnego papieru.


  Środek kartki równie skromny. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz